V prípade, že tovar ktorý vám bol doručený je nesprávny alebo je poškodený, máte možnosť reklamovať a vrátiť na náklady nášho obchodu. Postup vrátenia tovaru pri reklamácii je podobný ako postup pri vrátení tovaru.
POSTUP VRÁTENIA TOVARU PRI REKLAMÁCII
Kroky pri vrátení tovaru:
1) Vypíšte Formulár na vrátenie a označte kód, s názvom “reklamácia”.
2) Tovar, ktorý budete zasielať späť dajte do pôvodného obalu v ktorom k vám bol doručený a pribalte k nemu vypísaný Formulár na vrátenie.
3) Váš reklamovaný tovar môžete vrátiť prostredníctvom Slovenskej pošty. Náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru vám budú preplatené.
SPÔSOBY VRÁTENIA TOVARU
VRÁTENIE NA POŠTE Balík s nalepeným vratným štítkom odnesiete na poštu a Slovenská pošta balík odošle do nášho skladu. Zoznam pobočiek Slovenskej pošty a ich otváracích hodín nájdete tu.
VYZDVIHNUTIE KURIÉROM Kuriéra je možné si objednať buď na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom ich zákazníckeho servisu na telefónnom čísle 0850 122 413.
Kuriér Slovenskej pošty príde balík vyzdvihnúť na vami zvolenú adresu a vo vami zvolenom dátume, najskôr však nasledujúci pracovný deň po objednaní.
Toto je ukážkový e-shop. Objednávky nebudú vybavené. Skryť